Snabba ryck!

Tar inte lång tid att kolla igenom annonserna för de jobb jag kan tänka mig att jobba med. För det finns inte speciellt många annonser.  Så nu när jag har gjort det så känns det lite friare. Inget jobb idag, eller mitt jobb lär väl bli att städa, har ju lovat att ta kort på mitt hem, så det lär väl bli lite städning gissar jag... Men ju mer jag ser mig omkring ju mer ser jag som jag borde städa undan. Dvs gamla tidningssamlare och sånt skräp... det ska ju intel igga här. Bokhyllan i stora vardagsrummet är överbelammrad med grejer... Så jag tror jag hoppar över att ta kort på just den :-).
Ska strax ta hand om köket, där det faktiskt är rätt undanplockat, det är övervåningen som är allra värst, vårat sovrum går det inte att städa i just nu, för där ligger Erik och sover. Badrummet vill man inte se, för det är hög tid för renovering, men de pengarna äger vi inte... Så det får vackert vänta. Nathalies rum är rätt städat, Theos rum går rätt fort, men hallen där uppe är belägrad av en enorm tvätthög som jag borde ta hand om... Ja ni hör, jag har sysselsättning idag med. Tvätthögen har jag dock sagt att Erik får ta hand om, eftersom jag tvättar och hänger tvätt... men han lyssnar visst inte på det... BLIR SÅ TRÖTT!!!! Och när jag påminner honom så säger han att han inte alls minns att vi kom överens om det. Sa att vi skulle skriva upp det på ett papper, men han sa att det inte behövdes... nä just det... 
Ska försöka in lite bilder på hemmet här under dagen.. wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Visst önskar jag dig lycka till!!!

Känns som om man får vara glad om familjemedlemmarna över huvud taget lägger tvätten i tvättkorgen.

Pojkar går det bra att lära, men flickor... Suck!

2009-05-26 @ 10:42:03
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Linda

Good luck! Och tack snälla igen, helgen var toppen och bäst var sällskapet =)

2009-05-26 @ 11:13:51
URL: http://lindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0