Julen närmar sig

Och fort går det. Har i alla fall fått upp julgardinerna. Jag som i vanliga fall brukar propsa på att julgrejerna ska fram en vecka innan jul. Men så har det ju inte riktigt blivit i år, då jag haft fullt upp med pluggandet. Men vill man att plugget ska gå bra, så måste man ju lägga ner tid på det, och då är det alltid något annat som kommer i kläm.
Nathalie önskar sig ett Nintendo DS i julklapp. Vi har funderingar på att gå ihop flera stycken och köpa ett sådant åt henne. Hittade nya på tradera, lät jättebra, tills jag läste att de bara hade 1 månads garanti, och det lät inte riktigt lika bra. Lät liksom lite skumt. Skickade i alla fall iväg ett brev med en fråga om varför det bara är 1 månads garanti, brukar ju i vanliga fall vara 1 års garanti på nya prylar. Inte från säljaren kanske, men från tillverkaren, eller har jag fel?
Har för övrigt hämtat N idag, som varit hos sin pappa i helgen. Innan dess var vi hos mina föräldrar, och jag fick en underbart fin ljuslykta, från partylite, med mosaik. Sååååå himla fin. Har spanat in den i katalogen, men inte känt att jag haft råd med den. Ut över det så fick jag en massa ljus också, med juldofter. Men snälla rara mamma!!!
Snart slut på helgen, imorgon ska jag ringa till hon som har hand om studierna på Lernia. Sen ska jag bråka med CSN, för enligt mina beräkningar så ska jag ha fullt studiestöd hela december, eftersom jag inte har något julledigt alls... men enligt CSN så får jag ändå bara halva studielånet... Varför? Alltid ska det vara nåt krångel.
Mer då, nä, det var nog inte mycket mer än det, faktiskt. Är fortfarande skit trött, börjar tro att jag håller på bli sjuk, men de bör ju iaf inte va svinis ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0