Äntligen klar!

Jag gjorde ett stort misstag. Jag missade en uppgift som skulle vara inlämnad 5 Oktober. Jag blandade ihop den med träffen i Östersund, fick för mig att vi gjorde den då istället. Men så var det ju inte... Ack så jag bedrog mig... Såg det igår kväll. Pluggade som en tok, och fick dem färdiga idag, och skickade in dem. Skrev till läraren redan igår kväll, men hon har inte svarat. Men har nu laddat upp mina uppgifter, eller det gjorde jag redan i eftermiddags. Hoppas att det inte blir nåt större problem.
Största problemet nu, är att nästa uppgift i samma ämne ska vara inne på måndag... Kul, kul. Gissa vad jag kommer att göra i helgen? Precis, plugga mig blå... Men det är väl så det är att vara student...
För tillfället kollar jag lite på idol, har även gjort en snabb äppelpaj. Nästan bara jag som äter... Men Erik säger att jag får väl göra så många pajer jag vill, bara han slipper äta dem. Nathalie vill inte heller ha paj. Men jag brukar erbjuda henne att skiva ett äpple och hälla lite vaniljsås på... Då blir hon glad.
Hon har för övrigt varit på disco idag, och när jag tagit fram kläder åt henne, och fixat henne i håret så sa hon att hon såg ut som "tonåringarna" som går ner för gatan här ibland... fast jag är lite kortare....
Nu ska jag fortsätta kika på idol, vid nästa paus ska jag ta ett smakprov av pajen!! Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0