Kontakt

Jodå, fick kontakt med tradera säljaren till sist... de var visst sjuka. Personen i fråga skulle skicka varan när hon vart tillräckligt frisk för att kunna skicka iväg paketet. Än är det väl ingen jätte brådis i alla fall. Och skulle hon komma på att låta bli att skicka den så har jag ändå inte förlorat några pengar.
Har inte ätit frukost än, men jag ska snart duscha, eller äta frukost fört, jag är lite virrig. Igår gjorde jag rent kaffebryggaren. Enligt manualen så ska den ha en inbyggd sensor som känner av när det är dags att kalka av. Men sådana saker brukar jag sällan lita på. Körde kaffebryggaren med vatten och ättika igår, och det kom så mycket kalk ut i kaffefiltret att det knappt kunde rinna igenom vatten. Men enligt kaffebryggaren så var det inte dags att göra rent ännu... När jag bryggde sista gången med bara vatten så gick den jätte tyst.
Idag ska vi hem till Emma och säga grattis, vid 17-tiden. Nathalie kommer hem strax innan det. Någon gång på eftermiddagen kommer mamma och gunnar hit, och vi ska äta middag... Gunnar ska ordna ett uttag åt oss till tvättmaskinen som numera står i badrummet. De två gamla maskinerna står i garaget.
Nu ska jag nog stöka lite i köket, och sen ska jag nog ta fram frukost, efter det blir det en dusch...

Kommentarer
Postat av: Malin B

Då ska du se att det löser sig med Traderapaketet.

Håller tummarna.

2009-10-05 @ 15:18:25
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0