Nytt x2

Ja, nytt i dubbel bemärkning har det fått bli... Nyss gjorde jag om lite på bloggen, eller jag har inte gjort det, jag kopierade en kod, som var gratis! Ska lägga in en länk till den som gjort bloggen sen... Om den inte redan är där, vill säga...
Vad är mer nytt då? Jo, jag shoppade lite på hm.com. En klänning med tre kvarts ärm, en lång top med broderier, en kofta och ett par nya mysbyxor. Har nämligen inga kvar, det ena paret är det en massa fläckar på, så de törs man inte visa sig någon annanstans än hemma på, knappt där. När jag får hem dessa nya, så kan jag kanske gå och handla i mjukisbyxor, på en söndag ;).
Idol nu, theo borde sova, men det gör han inte... han vägrar. Eller hans pappa fjantar med honom, så han lär inte komma i säng på bra länge. Men jag orkar inte gasta... Har i alla fall kastat in en äppelpaj i ugnen, nåt gott måste jag ha nu när det är fredagskväll. Ska göra vaniljsås till sen, hade föredragit vaniljvisp, men nu hade vi inte det hemma, så det får nog bli en tråkig marsánsås.
Vart så glad idag förresten, när jag låg däckad där i sängen, så ringde en klasskamrat till mig, hon behövde ha lite hjälp med en blogg, kul att hon ringde till just mig. Och jag vart glad över ett litet samtal, de uppskattas! Även om jag kanske inte lät så pigg just då... Ännu gladare vart jag för brevet som jag fick efteråt :).
Just ja, jag skulle lägga in bilder på det jag shoppat!
Dessa brallor vart det, men i en annan färg, som inte fanns med längre... De jag köpte var typ plommonfärgade.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilka fina grejer du har handlat och så nytt och fint det var på bloggen! =)

2009-10-25 @ 16:57:13
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0