Kall dag!

Idag var det frost på taken och gräsmattan när jag gick upp, och den stannade kvar ett par timmar. När jag gick upp var det ungefär 2 plusgrader ute. Och så blåste det också. Men ska man lyssna på vad Theo tyckte, så var det minsann socker som låg på marken. Theo ville för övrigt inte att jag skulle lämna honom på dagis. Idag var han rätt ledsen på dagis, tråkigt. Varför jag tar upp det? Jo, för att det aldrig hänt förut. Men jag tror att det beror på att han inte är riktigt frisk. Lite snuvig och hostig är han.
Mer då? Jo, nu har vi fått hem våran nya tvätt/tork maskin. Men vi har inte fått tag på rörmokaren än, så vi kan inte koppla in den. Vi försöker få tag på honom varenda dag, men inget svar. Så nu fick jag starta en maskin med tvätt i gamla maskinen, får väl hoppas att den inte studsar genom golvet.
Handlat på marieberg idag, eller jag hämtade ut ett paket från polarn och pyret, hade en kupong som gjorde att jag kunde ta ut ett paket med cliniderm produkter gratis, till ett värde av 200. Tyckte det var bäst att passa på, eftersom den gick ut imorgon. Hittade fina overaller där till Theo, och de kändes verkligen jättebra. Ska nog handla overall där sen.
Har jobbat rätt bra med IT kursen idag, känns bra. Fick ett samtal från en klasskamrat igår, och det var också kul. Idag så ringde Sonja, och sa att ME&I partyt var inställt, trist, hade gärna gått dit...
Nu börjar det bli dags för barnprogram och sådant här, vilket oftast betyder att det blir en lugn stund. Kanske hinner jag göra lite mer i IT-kursen så att jag kan lämna in den... skulle vara skönt att ha en sak klar i alla fall.
Nu ska jag fortsätta pluggandet, hoppas ni haft en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0