Bad och ett gott skratt!!

Oj, oj... idag är jag mör kan jag säga. Vill inte gå många steg från stolen då jag har ont i hela låren, i ryggen och i överdelen av armarna... Igår kväll funderade jag på hur jag skulle ta mig upp för trappen utan att se ut som en åldring... Men det gick. Vi hade i alla fall jätte kul på badet igår, vi åkte rutchkana, simmade, hoppade från kanten, badade bubbelpool, bastade, simmade mera, åkte mera kana, hoppade ännu mera i vattnet... Ja, allt detta inkluderade även Theo, för den stollen slänger sig rakt ut i vattnet och skrattar när han får vatten i ansiktet. Åka kana är nog det roligaste, och när han åkte själv var det allra kuligast ha ha. Ungarna fick ett gott skratt när självaste mamman bjöd på ett ensamt åk... Tur att det var ganska tomt i badhuset :D. Ett par större barn var där, jag satte rekord i kanan, där man även kan kolla på hur många sekunder man kan ta sig ner, oj vad de låg i med att försöka slå det, utan att lyckas *fniss*.
Hem kom vi såklart också, tåg och buss, Theo somnade på bussen hem, och honom kunde jag bära upp till sovrummet när vi kom hem, utan att han vaknade. Snacka om trött. Välling drack han senare i sömnen. Nathalie hävdade hela tiden att hon inte var det minsta trött... har svårt att tro henne då hon somnade på 3 röda när hon gick och la sig.
Läste en kompis blogg idag, och hon hade lagt in följande klipp om deras nya husdjur... kolla och skratta, det gjorde jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0