Beautiful Blogger



Jag har fått ett award, av Bambi!! Jag vart så himla glad.
Nomineringen löd: För att du alltid lämnar så söta kommentarer, det gör mig glad!


Med detta award så följer vissa förpliktelser:


♦ kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den
♦ tacka och länka till den som nominerade dig
♦ nominera sju andra bloggare och länka till dem
♦ berätta sju intressanta saker om dig själv


Vet inte om jag har något vidare intressant att berätta, som någon inte redan vet...


1. Jag blir färdig läkarsekreterare/medicinsk sekreterare till julen.
2. Jag har 3 barn, men bara 2 bor hos mig, tyvärr. Nathalie 9 år, Alexander 7 år (bor hos sin pappa) och Theo snart 3 år.
3. Jag älskar att läsa andras förlossningsberättelser.
4. Om jag läser en bok, så blir det oftast sådana som är verklighetsbaserade.
5. Jag äter nästan aldrig godis, mitt sug ligger i kakor och andra bakverk.
6. Min största hobby är saltvattensakvarium, men jag skriver sällan om det på bloggen.
7. Jag har självlockigt hår, de flesta tror att jag är nypermanentad om jag varit ute i regnet, då mitt hår blir extra lockigt av regn och fuktigt väder.


Jag nominerar följande, utan inbördes ordning och rang.

Bambi: Trots att du redan nominerats, så kan jag inte låta bli... en underbar blogg helt enkelt
Pwestermark: En fin blogg om hennes rara familj.
Made by cecilia: Handarbeten... men ack så fina... vill också kunna!
Kissegirl: En mysig blogg, helt enkelt.
Nybylivet: Renovering och inredning... de får det såååå fint hemma.
Giftassugen: De hade nog det finaste bröllopet jag någonsin sett på bild!
Livet i en röd stuga: Så klockrena och rara inlägg.

Kommentarer
Postat av: annah

åh tack :) va gulligt. nu "gjorde" du min dag :)

2010-08-30 @ 11:34:54
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Made by Cecilia

Hihi.

Tänk vad man kan vara lika folk ibland utan att veta om det. Jasg log när jag läste din lista med "hemlisar" för det var en del som stämde med mig själv.



1. Du blir läkarsekreterare och jag jobbar själv i vården (har gjort i drygt 12 år nu)

2.vi har båda barn!

3.Jag älskar att berätta om min förlossning för andra..haha så det är fint att det finns dom som vill lyssna^^

4. Läser samma böcker. hos mig finns bara verklighetsbaserat, självbiografier och gripande människoöden. Också lite fantasy förstås...

5.Jag är också torsk på kakor och lämnar godisskålen orörd.

6.ok, jag erkänner att jag inte är så mycket för saltvattensakvarier, men jag gillar att fiska och gör det så ofta jag får möjlighet. Fast jag klarar inte av att döda utan släpper alltid tillbaka fisken igen^^

7.jag har inte lockigt hår alls, men jag hade en snygg permanent när jag var 12-13 år..haha



Ha en fortsatt bra kväll och tusen tack för din award^^

kram

2010-08-30 @ 21:10:33
URL: http://www.madebyceciliacom
Postat av: Malin B

Grattis till utmärkelsen! =)

Kul att få tips på andra roliga bloggar också.

2010-09-01 @ 08:04:18
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Malin B

Svar från min blogg:

Om du letar bland kryddorna så tror jag minsann att du finner vallmofrö där. =) Lycka till med bakandet.

2010-09-02 @ 22:47:58
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0