Dag 08 – Ett ögonblick

Skum rubrik, vad ska man skriva då? Idag har jag liksom inte gjort speciellt mycket mer än att vara sjuk... Feber, men inget annat, vet i tusan vad det är för fel egentligen, men jag hoppas att det ger med sig snart. Men många starka ögonblick har man väl i livet, jag har i alla fall några stycken som jag nog aldrig kommer att glömma. Bland annat:
  • När mina barn föddes, och jag fick upp dem på magen.
  • Hur min pappa såg ut på sjukhuset strax innan han dog.
  • Hur han såg ut när de gjort honom i ordning, hur fridfull och lugn han såg ut.
Har så många ögonblick, och nu vart det 3 lyckliga (3 ögonblick, ett för varje barn) och så 2 lite sorgligare. Men dagens ögonblick går nog mest till vad termometrarna stod på när jag vaknade i morse. 15 plus i köket och så tror jag det var 12-13 i vardagsrummet. Har nu eldat hela dagen och det hjälper faktiskt. Nu är det hela 17 grader varmt i köket, och då är det ju bobart även där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0