Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Eftersom det är söndag idag så har jag inte haft några speciella kläder alls på mig. Underställ som är svart av märket Kraft. Sen ett par mörkblåa träningsbrallor av märket adidas, tröjan är svart och vitrandig (på bredden) och stickad.  Håret är rufsigt och jag ser allmänt ovårdad ut. Men det har sin förklaring. Har flått runt en massa idag. Tvättat, städat, fixat kristyr, skottat snö, fixat mat, varit och handlat. Och ja, går jag bara och handlar på lokala icabutiken så bryr jag mig inte så mycket om vad jag har på mig, så länge jag är hel och ren.
Himlans vad tråkigt inlägg det här vart... ska försöka skriva ihop nåt kuligare sen...
Nu måste jag gå ut i köket och vakta köttet så det inte blir för varmt i ugnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0