Tvivlar...

På att jag kommer att komma iväg någonstans utanför närkretsens portar... vilket betyder att jag inte tror att jag kommer att resa längre bort än till Lindesberg, vilket å andra sidan inte är någon resa... mina föräldrar bor där, jag är uppvuxen där, så det kan knappast kallas miljöombyte. Åka till Örebro... inte miljöombyte det heller, dit kan man ju åka titt som tätt utan större svårigheter.
Det var så mycket jag hade hoppats på denna sommar. Vi pratade om att åka till Vansbro / Dala Järna när Emma ska simma Vansbrosimmet. Och stanna där en helg. Jag hade tyckt att det skulle vara urmysigt... Men det verkar inte som att den andra vuxna människan som bor här har någon större lust att åka någonstans. Det var även tal om att vi skulle låna husvagn och åka och bo i den en helg, men det låter inte som att sambon skulle vilja göra det heller... Han säger bara att han har jobb att tänka på... jo, men han jobbar ju inte på helgerna...
Så vill jag åka någonstans, så får jag säkert ordna med det själv... känns det som. Men, men, jag får väl göra så gott jag kan med det som erbjuds. Idag ska i alla fall jag och Theo gå ner till biblioteket och låna böcker, och lämna tillbaka böcker som vi lånade förut.
Nu ska jag göra mig av med lite aggressioner genom att städa... blir att dammsuga först och ta disken sen, annars är risken stor att disken går sönder...

Kommentarer
Postat av: emma

Jäkla bror!! Men han måste övertalas, annars tar jag mors bil o Fredrik vår o så åker vi upp dit utan herr tröttskalle

2010-06-23 @ 11:41:49
Postat av: Malin

Tjejen som har bloggen http://www.johannajagendal.se har tecknat ett helt otroligt porträtt av kronprinsessan och Daniel, så det känns som om det redan är gjort :-) Men kika in där om du inte redan har sett det!

2010-06-24 @ 21:35:15
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: KisseGirl

he he låter nog som en smurf innan kvällen är slut utan helium åxå ;)

2010-07-02 @ 23:37:12
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0