Kalashelg!

Den här helgen har det kalasats för Eriks om fyllde 32 i måndags. Av mig fick han 2 t-shirts och en skjorta. Den sistnämnda hade han igår, när en liten del av släkten kom och firade honom. Dagen till ära så hade jag gjort smörgåstårta, faktum är att Erik faktiskt hjälpte till med garneringen, och den vart riktigt god, fast jag hade svårt att tro det från början. Gjorde egen skagenröra. Creme Fraische, 1 kg räkor, ½ dl gräslök, ½ dl dill. De två sista ska vara finhackat. Räckorna börde man ha kramat ur lite, för röran vart väldigt lös, eftersom räkorna hade en massa vatten.

Vi fick tillbaka ett babyskydd från Emma och Fredrik som de lånat till sin dotter, men som hon nu vuxit ur. Och nu på morgonen har Theo provsuttit, och blivit buren i den, så gullig så :). Se själva:

Aningens liten stol, och lite trångt med bältet, men det gick :D.

 

Ett vårtecken såg vi här om dagen, närmare bestämt igår:

 

 

Snart bär det av mot Storå, var längesen jag var där. Ska hälsa på en kompis, och sen hämta Nathalie hos hennes pappa.

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Att prova bebisgrejer när man är "stor" brukar vara bland det roligaste man kan göra. ;) Sötis!

2010-03-21 @ 13:21:34
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0