Tävlar hos Bambi!

Bambi brukar ha tävlingar ibland, och de tävlingarna är ofta åtråvärda enligt mig... Oftast mycket fina priser. Vann en gång ett vafritt plagg från en butik som säljer ekologiska kläder. Och så nöjd jag har varit med den tröjan. Den är inte det minsta sliten... men tyvärr för liten... den lilla plutten har vuxit ur den nu...

Nu har hon en annan tävling, med andra snygga kläder, och då måste jag ju passa på...

 

Jag tävlar hos Bambi om ett presentkort på 500 kr hos mykidoo.

Var med och tävla du också, klicka här!!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Japp, sjön börjar vara torrlagd. ;)

Bara lite mjukt underlag numera.

2010-04-07 @ 11:15:51
URL: http://malinbayard.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0