Härliga helg!

Åh vad det är skönt med långhelg, som läkarsekreterare skulle jag nog egentligen ha jobbat idag, men de andra om jobbar där frågade hur jag ville göra just denna dag, tackade gladerligen ja till att vara lite ledig. Tyckte det kunde vara skönt för Theo att få en långhelg ensam med sina föräldrar.
Igår var på äventyr mitt i natten. Den lokala akvariebutiken har endast öppet mitt i natten, så efter att vi sovit middag i 3 timmar och Theo somnat förhållandevis tidigt, så åkte vi dit mitt i natten. Theo hade inget emot lite äventyr, han tyckte mest det var kul.
Efter besöket där så åkte vi hem och la oss, och Theo somnade snällt om. Själv låg jag och tänkte på att i sommar så har vi vårat nya, mindre, finare akvarium... Längtar som 17, men det tar tid med allt. Saker ska säljas, skickas och så... Stenen ska ur akvariet... koraller ska säljas... Skulle vilja få igång vårat reservakvarium, som vi ska ha innan vi får igång vårat nya... Men vi behöver ha en träskiva till det först... och kanske lite frigolit också...
Annars har vi vaknat till en gråmulen dag, så vi får se vad vi hittar på en dag som denna... städa kanske? Med en duktig framdragare som Theo, så kan man städa varje dag, utan att det syns.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag städar också varje dag och det syns inte heller. Men det beror mera på Hunden...

2010-05-14 @ 15:08:36
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0