Ingen ordning!

Nä, jag får verkligen ingen ordning på bloggen. Jag vet inte vad det är som är fel heller. Arkivlistan, som brukar sitta antingen till höger eller vänster om inlägget har halkat ner, så den sitter längst ner på sidan, under alla inlägg. Detta ser ju såklart inte riktigt klokt ut. Man kan ju heller inte navigera efter någon ordning när det ser ut så här.

Jag får ingen hjälp någonstans ifrån. Vet inte vem jag ska höra av mig till heller. Hur hör man av sig till blogg.se? Får man över huvud taget svar? Jag har provat att fråga de som har designat bloggar, men dem får jag inget svar från. Har frågat på designadinblogg, men det gjorde jag idag, kanske kan han hjälpa mig. Han har hjälpt mig förut i alla fall.
Har provat att kolla på bloggen med olika webläsare, men samma problem kvarstår. Men jag tycker att det är knepigt att det blir så här, trots att jag använder en av blogg.se egna designer.

Nu måste jag försöka komma igång med städningen. På söndag ska ju advenstssakerna fram, och då kan det ju vara trevligt om det är städat. Utöver det så skulle jag behöva göra en massa skolarbete också, tiden håller på att rinna ut...

Igår var jag på körträning. Det var längesen nu, ny ledare nu, en ung tjej. Riktigt duktig tycker jag att hon är. Kul att få sjunga lite julsånger, man får en glad känsla inombords då, i alla fall jag. Blir så himla fint att sjunga stilla natt i stämmor till exempel. Skulle gärna sjunga oh helga natt, den tycker jag är så underbart fin...

Kommentarer
Postat av: Malin B

När det gäller bloggdesign har jag ingenting att komma med. =( Jag kan bara klistra in färdiga koder... Julsånger lyssnar jag väldigt gärna på och skrålar i och för sig för full hals så det ångar om det också men jag försöker "hålla mig" och inte sjunga så det stör allt för många. ;)

Körsång låter inspirerande och trevligt.

2010-11-23 @ 21:14:12
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: madeleine

Tack för att du uppmärksammade mina slarvfel ;-) Ibland går det lite för fort, hihi..

Det med spindeln tänkte jag inte ens på, haha.. Det är en insekt för mig ändå! :-p Ha en bra dag!

2011-01-12 @ 10:17:51
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0