Nattblogg

Tänkte tidigare idag att jag skulle ha bloggat, men det vart liksom inte så. Tiden räckte inte riktigt till...

Hur som helst så har jag gjort färdigt en stycken uppgift i IT, som ska vara klar på fredag, har även skickat in den, såklart... Går ju så smidigt att göra det över nätet. Jag hoppas att jag har fattat allt rätt, så jag slipper få tillbaka och får göra om.

Uppgiften ovan kanske inte låter så mycket för världen, och det var den väl egentligen inte heller, det var den sista lilla saken, som var lite svår att få till, men jag fick till den, utan att veta riktigt vad jag gjorde... skitbra, eller hur? Men jag har haft en liten Theo här hemma idag. Han hade värsta hostattacken i morse, så han nästan kräktes. Nu på kvällen så hostade han så han kräktes ytte pytte lite. Och så är han jättesnorig. Jag trodde han var på väg att få feber, för han var alldeles röd i ansiktet, men så var det inte. Får väl se hur det är med honom imorgon bitti. Skulle ju behöva åka in till Örebro, skulle behöva hämta ut mitt ID kort som kom för några dagar sen.

Får jag till det imorgon, så att Theo kan vara på dagis så ska jag försöka få till den sista uppgiften i LOA också, hittills har jag ju lyckats med att få VG på alla LOA-uppgifter, vore ju trevligt att få det på den sista också. Efter det så ska man väl försöka koncentrera sig på ett excelprov som är på fredag. Vet inte vad jag ska läsa till om det, men vi får väl se vad det handlar om. Läraren brukar alltid vara generös med tiden, så det ska nog gå bra, i alla fall om Theo är på dagis.

. Vi får väl hoppas att internet funkar då, för då får vi fiber inkopplat till huset. Men jag tror inte vi får några grejer till det än, frågan är NÄR vi får grejerna från Telia... skulle inte förvåna oss om de börjar debitera oss för någon kostnad alldeles för tidigt... På torsdag ska Theo klippa sig på eftermiddagen, så han kommer vara snygg till jul i alla fall. Håret har vuxit jättefort på honom på sista tiden, så han är riktigt långhårig. Tjockt hår har han med.

. På lördag har jag bestämt att jag ska åka till Marieberg. Då ska jag försöka få fatt i julklappar. Men främst ska jag vara på mariebergs centrum, bokhandeln på lördag eftermiddag, då är nämligen Andreas Carlsson där och signerar sin nya bok Dandy. Den boken ska jag för övrigt ge mig själv i julklapp.

Nu är det dags att dra sig mot sängen. Känner mig lite lagom avslappnad nu, efter att vi fått igång Wii, så jag har kört lite wii fit.. skulle gärna ha det där nyaste... kanske vore nåt att önska sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0