Önskelistor

Jag vet att jag skrev förutom lite vagt om vad barnen önskade sig. Men nu har jag äntligen hittat önskelistorna igen. Leksakerna som barnen har valt här hemma, är endast valda från icas leksakskatalog, med leksaker som kan finnas på ica maxi.
idag kom ju önskekatalogen i brevlådan, så jag vet inte om jag ska säga att denna önskelista är helt total... Kanske finns fler saker de önskar sig. Med det så menar jag inte att det är fler saker de ska få, utan att det blir saker att välja mellan såklart.
Theo önskar sig:
Plockhus (klossar i olika modell som passar i olika hål, tror inte han vill ha detta egentligen.)
Bultbräda (tror bara att han tyckte bilden i tidningen såg fin ut, tror inte han vill ha den här häller egentligen).
Play doh lera (så billigt att köpa, ingen större idé att göra själv).
Svärd (det är sååå roligt att svärdas, och vi föredrar ett "mjukt" svärd)
Lektält (just detta finns på ikea) Kassaapparat (finns på ica, men även på rusta tror jag) Varukorg (det var en korg med flera olika maträtter som man kunde handla med) tror dock att detta kommer att vara mos efter 5 minuter i hans sällskap, för jag tror att en del av sakerna är gjorda i papp/kartong.
Lastbil med racerbilar.
Kläder strl 104


Nathalie önskar sig:
Barbie
DS spel (littlest petshop)
En film
Tillbehör till littlest petshop.
Vädurskanin (mjukisdjur)
Plyschnalle
Skridskor
Smyckeskrin med lås
Dagbok med lås
Mighty beanz
kläder strl 134


Linda önskar sig: Doftljus
Bok: Robert Gustavsson - han självbiografi)
Presentkort på hemtex och/eller lagerhaus.
Nya skor (jäkligt svårt för nån att köpa, men presentkort på skokanonen önskar jag mig, har hittat ruskigt snygga skor där som jag vill ha.)


. Erik önskar sig:
(en icke officiell lista, för han har nog inte nämnt någon av dessa saker)
Nya, bra skruvmejslar, de flesta han har är ruskigt dåliga...
Presentkort på kläder
Fotbad, detta vet jag att han vill ha...


Alexander önskar sig:
Spel till DS (han får en konsoll i julklapp av sin pappa).
Bakugan, eller andra actionfigurer.
Snygga jeans och skjorta.


Nu hinner jag inte skriva mig, nu ska jag fortsätta kolla på beck =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0