Tävlar lite igen...

Nu var det ju ett tag sen jag tävlade sist. Och nu har jag hittat lite tävlingar som jag vill vara med i... Den första tävlingen lär ju passa mig alldeles utmärkt, särskillt eftersom vi bor i ett svinkallt hus. Japp, jag har 17 grader varmt där jag sitter nu, lite småkyligt, men det funkar. Men den perfekta vinsten för mig, vore ju en värmefilt från OBH-nordica.



Jag tävlar i bloggen ett hus till oss om en värmefilt från OBH-nordica. Var med och tävla här du också. För att läsa mer om filten så klicka här.<br><br>


Och om detta inte vore nog, så hittade jag ännu en tävling, där man kan tävla om precis samma sak som ovan. Så kika in på designing good life och få en extra chans att vinna.


Har precis tänt en brasa, och ska snart skriva till min lärare och höra mig för om jag kan få göra provet senare under dagen, då jag sannolikt kommer att ha sonen hemma även på fredag, då det är tenta. Får jag göra den på eftermiddagen, när sambon har kommit hem, så skulle ju det varit perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0