De där kläderna

Jag skrev ju förut att jag beställde kläder åt mig själv för ett tag sen, från Bubbleroom. Mycket snygga kläder, till bra priser många gånger. Jag beställde massor av tunikor, hittade till och med en långärmad, som jag har på mig i skrivandets stund. Vill även minnas att jag lovade att tala om vad det var jag köpte mer, så det tänkte jag visa nu. Snor bilderna från bubbleroom, utan att fråga först ;).
Bubbleroom / H Tunika Mullvad
En klänning/tunika som jag tänke ha till jul.
Bubbleroom / H Tunika Svart
Vanlig svart tunika, jätteskön och jättesnygg, tyckte i alla fall jag.
Bubbleroom / H Tröja Grå
Jättevarm och gosig!
Bubbleroom / H Tunika Mörklila
Det här är den långärmade tunikan som jag nämnde förut.
Bubbleroom / H Cardigan Svart/antracitgrå
Och så vart det en sån här cardigan, provade den här om dagen, och den är hur skön som helst.
Utöver detta som jag visat här så vart det två stycken bastunikor kan man väl säga. En långärmad och en kortärmad. Inget speciellt med dem, så jag bryr mig inte om att visa dem. De var i alla fall av märket Vila, och himla sköna.

Kommentarer
Postat av: Niina Eonsuu

önskar jag oxå kunde hitta lite fina tunikor..o hade råd:/ jättefina

2010-10-31 @ 16:03:06
Postat av: Madde

Åh den där randiga längst ner va skiiit snygg =D

2010-11-02 @ 12:41:01
URL: http://mccj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0