Som jag trodde...

Skrev ju här i bloggen om att jag kände mig så slarvig som spridit papper omkring mig, och som jag misstänkte så sa de till om det idag. Ingen verkade vara på riktigt gott humör idag, vet inte vad det var med dem riktigt.
De bad mig skriva om ett word-dokument, som en läkare skulle ha på ett föredrag. Jag gjorde om det så som jag tyckte, och frågade sen om det var bra, men det var så väldigt mycket fel tyckte hon... I ett material så tycker jag till exempel om det står namn på mediciner, att dessa ska benämnas med stor bokstav, men det tyckte inte hon. Har läkaren skrivit på ett sätt så ska det stå så, men varför skulle vi då redigera det? Får inte riktigt ihop det. Och när jag försökte förklara mig på en punkt som hon tog upp, så fick jag ett par snäsiga svar tillbaka...
Nu ska vi strax äta lite mat här hemma, senare ikväll, om jag hinner så tänkte jag anmäla mig till ett par tävlingar.
Ikväll ska jag kolla på Berg flyttar in, ikväll ska hon flytta in hos Andreas Lundstedt, och han kommer berätta om hur man kan tvätta sperma ren från HIV, som görs i 3 steg. Sen så kommer man även få vara med när han får sin behandling mot HIV. Jag tycker även att det kommer bli spännande att se hur det ser ut hemma hos honom.
På tv 4 klockan 21 =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0