Spela poker?

Jag var rätt inne på det där med poker för några år sen, och lockelsen har funnits ett tag kan jag säga, att spela mera. Men eftersom de allra flesta tycks tro att det bara är killar som "kan" spela poker så blir det att man faller in i mönstret, och spelar inte, trots att det finns en massa tjejer som faktiskt kan spela poker, och det riktigt bra.
Vart hur som helst kontaktad här på bloggen av en kille, som startat en liten sida om poker, hur man kan göra för att gå längre när man spelar stora turneringar online och så. Kika gärna in på onlinepoker. Jag har inget samarbete med den här sidan, men jag tyckte att det faktiskt var ett rätt bra initiativ. Och som tack för att jag lägger hans länk på min sida så får jag en trisslott... Så, nog med reklam nu ;).
Har gjort mina två veckor i Laxå nu, men lyckades pussla ihop så att jag får ihop en vecka till där, fast utspritt på olika dagar, olika veckor. Vart så glad i fredags när jag skulle gå hem, då en av medarbetarna där sa trevlig helg, och så ses vi på måndag, VAD KUUUL. Jag vart så glad över att höra det. Det kändes så bra att de faktiskt verkar tycka att jag är helt okej.
I dag fick jag sovmorgon, till 10, jag är förkyld och har lite ont i halsen, snorar lite och hostar. Har nyss ätit en mycket god frukostmacka, skulle lätt kunna få i mig en till, men då blir jag nog lite för mätt tror jag. Hade köpt brödet: "skogaholmisar" och på den så la jag smör, medwurst, tomat och philadelphiaost. Dessa mackor är dubbla så det funkar bra med dessa pålägg då. Vart riktigt, riktigt gott kan jag säga.
Nathalie är hos sin mormor, hann inte träffa henne i fredags eftermiddag heller, så nu får jag vänta till nästa fredag innan jag får träffa henne igen. Funderar på att ringa och prata ihop mig lite med mamma, och kanske ta barnen till badhuset. Hon har ju 3 stora barn där, men jag vet inte hur bra det går att bada med en allra äldsta, då hon inte är så simkunnig.
Nu ska jag gå och handla lite, har slut på mjölk här hemma, och jag känner att det börjar dra lite i kaffetarmen, är ju van med att dricka kaffe klockan 9:30, 11:45, 14:30 om dagarna... Och nu är klockan 12, och jag har inte druckit något kaffe ännu.
Just ja, har faktiskt fått en veckas praktik på Karlskoga lasarett också, på röntgen där. Hoppas verkligen att det ordnar ihop sig, så jag slipper ta igen praktik under nästa år =(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0