Jag har för tjocka vader...

Alltså, nog för att jag har extra vikt som jag bär på, men vaderna är det ingen extra vikt på, endast muskler. Normalt, eller hur? Japp... Fick hem en Ellos-katalog med massa snyggt i, som jag mer än gärna klätt mig i till vintern. Bland annat snygga stövlar. Men hur smal ska man vara för att man ska få på sig de stövlarna? Jo 36 cm... Låter kanske mycket, men mina vader är 42 cm runt om på bredaste stället... Hopplöst att hitta stövlar jag kan ha ju... Irriterande helt klart.
Idag kommer Christer och ska montera PVC på akvariet, och det kommer stinka utav bara skogen. Inte så nyttigt för barn att andas in ångorna, och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Att Erik skulle ta med Theo någonstans finns inte på kartan, han har gjort klart att det är hans akvarium... Det visar han med hela kroppsspråket, men jag fick faktiskt vara med och bygga upp revpelare... alltid nåt.
Nathalie är i alla fall iväg och leker hos en kompis, vad jag och Theo ska hitta på har jag ingen aning om. Får se om vi kan komma på något.

Kommentarer
Postat av: Katja

vad dumt med stövlarna, har en kompis som också har svår med stövlar, de brukar ju vara så smala och man behöver ju inte vara stor i övrigt för att ha muskulösa vader.

Hon har löst det med att köpa stövlar med snörning (långskaftade kängor) riktigt snyggt dessutom

2010-09-14 @ 09:01:16
URL: http://giftassugen.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag köper oftast vinterkängor utan att egentligen ha vetat om varför, nu förstår jag. ;)

Jag får ju för tusan inte på mig stövlarna. ;)

Vid närmare eftertanke har jag ju inga problem med gummistövlar...

2010-09-16 @ 22:38:59
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: KisseGirl

jag har åxå problem med stövlar... höger ben passar oftast super men vänster är 3 cm tjockare... blev det efter mina knäoperationer jag genomgått så stövlar drömmer jag om men får surt nöjda mig med lägre kängor :(

2010-09-26 @ 00:16:24
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0