dagens nyheter

Ska man verkligen få behöva bli rädd.. jag trodde det var nåt man skulle slippa när man var 26, eller när man iaf läste aftobladet. Visst har jag läst om alla bombdåd och så vidare.. visst det känns lite "creapy", men så idag så surfar man in, och vad får man läsa?? Att de jäkla kineserna vill testa kärnvapen... Ska de förstöra hela världens underbara natur??? Vad fan tänker de med? Ska de förstöra marinbiologin?? Den är fakiskt viktig... Okej, nu låter jag som nyutskriven från green peace, men jag tycker att det är fel med kärnvapen, och jag tycker det är fel att testskjuta... Nån som tycker som jag??

Har annars inte bloggat på några dagar, vet inte varför, min egen dator är typ knäpp, så den törs man knappt sitta brevid. Ska nog försöka ta och säkerhetskopiera det mesta som jag vill ha kvar på den och sen så bara formatera hela skiten och göra om allt... Det vore ju det allra bästa. Å andra sidan vet jag inte om Eriks stora dator funkar så mycket bättre, men ändå.

Igår så var jag hos Linda, det var trevligt, precis som vanligt. Och vi gjorde det mesta precis som vanligt.. eller det mesta, det mesta när vi sitter där brukar innebära att vi spelar super mario och dricker massa kaffe, men igår vart inte riktigt som vanligt, det vart en bonus kan man säga. Jag käkade pizza, vi drack te på kvällen och kände oss allmänt förkylda. Snörvlade som aldrig förr när vi kollade på prisonbreak.

Idag så ska vi iväg till Fjugesta, det ska bli trevligt faktiskt. Vi ska först iväg till Sannamarken, och gå runt där, sen så ska vi hem till svärmor och svärfar och äta middag. Jag ska försöka hitta nåt sött till dem på marken som de kan få, som ett litet tack för att de har hjälpt oss så mycket med flytten. Tycker att det är det minsta jag kan göra.

Pratade med Emil i förmiddags, ska fixa lite åt honom på marken.. Nej inte sprit, fast det kunde ju låta så ha ha. Men jag snackade om att han ska köpa en present till Malin, men han skulle inte hinna till marken så då skulle jag köpa en present åt henne.. jag får pengar och så av honom sen.

Ska till apoteket röda näsan sen efter marken och fjugesta... Ska ju på fest på lördag, och det ska bli så grymt roligt. Jag är sugen på att ha min vita klänning, men jag funderar på om den kanske är lite för vågad...Får se hur jag gör.

Kanske hittar nåt till vettigt pris på marieberg dit eventuellt jag och Linda ska åka imorgon.
Nu ska jag gå och rusta till mej i huvet, och borsta tänderna (fast de sitter ju i huvet) och sen ska jag väl försöka byta kläder och sen är jag fit for fight den här dagen med.

Ha en bra dag folket

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0