Grattis å sånt

Jaha.. så har ännu lite pengar gått åt denna månad.. som det alltid gör när folk fyller år. Grattade både Leo (svägerskans söte son) och Eriks brorsa. De fick varsin present, och båda såg rätt nöjda ut. Får väl hoppas att Leo finner någon lycka i piratskeppet, slår vad om att min Alex skulle bli lika lycklig över ett sådant. Får se vad det blir när han fyller år. Men det är ju först i mars.
Sen fyller jag år snart oxå... inte många dagar kvar. Återstår att se om jag får nåt i present.. Eller jag har fått en redan.. Men Erik tyckte vi kunde dela på den presenten.. hi hi.. Vad det är?? Det är en fisk som vi har i akvariet.. en pincettfisk.. Hur snygg som helst. Den är typ silverfärgad med kopparfärgade band på... Ja, de som kommer hit den 20:e får se hur den ser ut då.. Mycket elegant.
Jag tror jag iaf kommer få underkläder av min älskling, det har jag iaf sagt att jag vill ha... och jag tror även att han har hajjat vilken typ av underkläder jag gillar mest.. Får se om jag får sådana, eller såna fula som jag fick av mitt ex.. hoppas inte... Men, men.. han gick iaf igång lite på underkläderna jag hade igår *muahahahaha*. Mer detaljer än så tänker jag inte gå in på.. för mitt sexliv är bara mitt! Inspiration och fantasi till erat eget får ni leta efter någon annanstans ;).
Fick även höra att svägerskan (Emma.. kanske är på tiden att jag kallar henne vid namn istället?), fått förlängt på sitt jobb, vart himla glad för det faktiskt. Håller tummarna för att hon får köra upp för körkortet snart.. skrivningen har hon ju redan klarat.. Själv borde jag börja med det hela..
Erik sa här idag att han skulle köpa nåt mer till mig.. hmpf.. jag blir ju bortskämd.. jag som inte är van med det här med presenter när man fyller år. Visst fick jag presenter som barn, av mina föräldrar... det har jag alltid fått.. men sällan den dagen jag fyller år. Men i år kommer många hit och firar mig.. Får se om kompis Jimmy kommer med, vore trevligt!!
Vad har vi mer gjort idag då? Vi var in en sväng på Rusta, mycket snyggt hade de där. Eller snyggt.. det var nog överdrivet, mycket coolt skräp kanske man ska säga att de hade där. Sen så var vi även till reef zone, massa snygga koraller, och massa fina fiskar. Men det börjar bli rätt fullt i akvariet nu, så nu finns det inte så mycket plats till att stoppa i mer levande där, ja förutom koraller då. Med oss från reef zone fick vi en stycken fisk.. söt sådan. Hoppas den äter upp massa läskiga fire worms... små, små maskar med taggar på.. taggar som är tunna som glasfiber.. ni som fått glasfiberstickor vet hur det känns när man får sådana i fingret och knappt får ut dem...
Handlade på Willys, men när vi var där så ville jag bara hem.. min mage har inte varit så jätterolig idag. Inte så jag har ont som man har när man har magknip, känner mig snarare lite öm i nedre delen av magen, runt livmodern och delarna som hör dit.. Men det är inget ovanligt. Hade jag nästan jämt när jag hade spiralen.. innan den följde med ut. Funderar på om den sa upp sig på grund av dålig betalning, och därför tog första bästa chans till att få komma ut därifrån.
Onyttig mat vart det idag.. men har kommit på mig själv med att tänka nyttigare nu mera. Ska laga maten bättre har jag bestämt, börja äta mer potatis, inte för att det är så nyttigt... men jag gillar varken cos cos eller linser, så då får potatis faktikst bli bra. Riktig svenssonmat! Undrar om det beror på att man är bebissjuk... jag kanske försöker förbereda min kropp med välbehövliga vitaminer osv?? Jag har ingen aning, skumt är det i alla fall. Dumt att vara bebissjuk, det är i alla fall INTE nyttigt. Inte blir det bättre av att man hänger på www.familjeliv.se heller.
Nu börjar jag bli aningens mycket trött, så jag tror att jag ska umgås en sväng med tandborsten, och efter det ska jag nog ta och kela med kudden!
Och hörni folket där ute.. gör ingen norrlänsk grytlapp.. jag tror inte det är skönt!! Vad det är?? Läs Slitz så får ni veta... Imorgon kommer nog en liten samling med sexlagar som gäller på olika ställen i världen...

//Linda

Kommentarer
Postat av: svägerskan

jag är minst lika glad att du fått förlängt *ler*.....ja du kalas o kalas o kalas......vi väntar på att kl ska slå 14 då det kommer mer folk.....sen är det du o sen fredrik, sen erik o alex o sen mamma....phu...man borde va multimiljonär så man kunde köpa lite fräcka presenter oxå *ler*

2007-01-14 @ 11:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0