Tiden går

Har varit å gosat med en söt bebis, tiden bara flyger iväg. Fick brev hem i brevlådan, Nathalie börjar första klass den 20/8... Vart tar tiden vägen? Kom å tänka på dikten: Vad är det för rum, vad är det för tid... minns inte hela, men har hört den någon gång, ganska fin vill jag minnas. Annars är det samma gamla vanliga poettrams...
Beställde kläder idag, från Linus och Lotta. Mycket fint har de där. Vart kläder till både Nathalie och Theo. Tänkte ringa mr X oxå och höra om jag skulle beställa kläder till Alex oxå, men glömde ringa i sista stund.. Klantigt av mig.
Theo har nyss hjälpt mig med diskmaskinen. Han vill gärna ha bestickslådan. Så jag plockade ur den så fick han ha den tillsammans med sina skedar. Kan inte göra på nåt annat sätt, sätter jag undan honom i hans stol eller säger åt honom att inte röra så blir han ju superarg.. tycker det är onödigt att han får nej när det kanske inte behövs... Han vill väl bara göra som jag gör, gissar jag :).
Lillplutten skulle behöva nya byxor, å jag skulle behöva en helt ny garderob, men det får bli en annan dag. Läste en blogg här om dagen, en som jag iofs brukar läsa flera gånger om dagen, då det är en sån där bloggare som uppdaterar flera gånger om dagen. Å hon hade köpt grejor och broderat en filt till bebin som hon ska ha...
Nähe, lillplutten börjar bli trött här, så jag måste försöka roa  honom iaf en timme, gärna mer... får se hur bra det lyckas... En liten bild bara.. på den söta bebisen :)


Syrrans lilla söta son, Martin

Kommentarer
Postat av: Malin B

Så himla mysigt att få låna en bebis. Fin bild. =)

Såklart "Lilleman" vill hjälpa till!!!

2008-08-15 @ 09:37:31
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Ellie

Åh tänk om man fick gosa med bebis, var och tittade på max lilla syster nä hon var tre dagar gammal, jisses vad liten hon va och var stor Nemone blev helt plötsligt.

Shit vad tide går fort ju, Nemone blir ett om 1 1/2 mån ju tycker det går alldeles för fort.

Hoppas allt är bra med dig o familjen.



Kramis

2008-08-17 @ 10:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0