Nu fungerar det bra!

Hej och hå, äntligen säger jag. Nu har jag äntligen fått snurr på den här datorn, eller jag... det är väl Erik. Vi köpte nytt ram minne, så nu har vi sammanlagt 3 GB ramminne, sen installerade vi Windows Vista. Så nu surfar man utan att det ploppar upp en halv miljon fönster hela tiden. Vilken lättnad det är att kunna sitta och skriva en blogg utan att sitta och vakta och kolla så att fönstret som man skriver bloggen i är aktiv. Annars blir det ju lätt att man sitter och skriver en massa utan att det hamnar någonstans. Duktig Erik som fixat det, nu slipper jag gnälla på en stund ;-).

Ett problem har vi, en hårddisk har försvunnit... datorn hittar den inte... knepigt...  får hoppas att vi lyckas lösa det på nåt sätt.

Annars händer det inte så mycket här. Vi ska snart åka till mina föräldrar, ska hämta en bilbarnstol och diskutera lite om semestern...J kommer dit oxå. Känner inte alls för att träffa smilfinken, men jag är väl så himla tvungen. Han är så överdrivet fjäskig, så hälften vore nog. Måste diskutera när mina föräldrar kan vara barnvakt i sommar, till Theo. Inte länge, bara nån dag så där, och en natt... vi ska åka till Göteborg och sova där en natt. Så det är en del som ska planeras.

Och jag måste nog gå upp och packa lite grejer till Nathalie, för hon ska vara hos sin Mormor i en vecka. Attans skit, hon har ingen sommarjacka... S-K-I-T. Ja, ja, för hoppas att mamma kan fixa det, får ge henne pengar för besväret sen.

Nu ska jag gå iväg och packa, måste ge Theo mellis innan vi ska åka oxå. Så han inte skriker sig halft fördärvad under bil

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, Tussie tackar, mjauu. Ja, en stalker är det nog, eller vad kallas det annars? När blir det bio då?

2008-06-30 @ 22:38:50
URL: http://lindaz.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag hade en sådan TUR att jag vann en bloggdesign! =) Själv har jag noll koll på hur man gör...

2008-07-01 @ 07:42:19
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Malin B

Klicka på rutan vid min blogg, tjejen som gjort min lottar ut de hon gör med jämna mellanrum! =)

2008-07-05 @ 14:43:28
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0