Cammo is the shit

Kom på mig själv idag, med att vara lite lagom grön här hemma. Har en grön munkjacka, med likadana byxor till, till det har jag strumpor som är gröna, med cammomönster. När vi skulle gå till dagis, så tänkte jag att om folk visste vad jag hade för tröja under jackan, så skulle de undra om jag skulle ut i skogen och gömma mig. För Theo var helt nerbäddad och syntes nästan inte i sin cammoåkpåse. Självklart en likadan mössa på huvudet.

Jag har kommit fram till att jag bara måste tävla i en tävling som hålls i min favoritbutik på nätet. Där finns alldeles för mycket fint, och jag handlar alldels för sällan, men det beror på att jag aldrig vet vad jag ska välja. Nu kom jag iofs på nåt som jag skulle vilja se på Theo. Ett par turkosrandiga byxor, och en tröja med en pirat på. Såg hennes son modella för det, och det var sååå gulligt.




Kan det bli bättre så här innan jul att få vinna precis vad man vill. Synd att de har alldeles för mycket fint där. Skulle gärna köpt en overall därifrån, som var såååå fina, men så lyckades jag ju fyna en på tradera.  På tal om tradera så lyckades jag buda hem ett par nya kavatskor för 250 kr. Istället för att ge 500 för dem i butik, mycket bra tyckte jag. Tyvärr blir det väl ca 300 när man lägger på frakten. Ska kika in i min mailbox nu, och se om jag fått nåt vinnarmail.

Det som jag ville vinna i tävlingen ovan var ett par bra vantar från troll, som är lätta att få på, eftersom det är dragkedja på dem. Hittade liknande vantar från Lindbergs, på babyproffsen, snygga, ville nästan ha ett par, men jag ångrade mig.

Hittade julklappar igår faktiskt. Alla Nathalies klappar är nog inhandlade nu, och Theo är nästan färdig. Han ska väl kanske få lite till, 3 klappar än så länge, 4 tänkte jag att han skulle få, om jag får som jag vill :-). Sen har vi alex kvar, han skulle nog uppskatta att få bionicle saker. Eller varför inte svärd och vapen, som han tydligen gillar väldigt mycket.
När jag ska handla åt Erik har jag ingen aning om... men den som lever får se. Jag kanske tar med mig Nathalie in till stan och shoppar med henne. Bara hon och jag, sen kan vi fika på nåt mysigt ställe.

Nähe, dags att kolla vinnarmail, sen ska jag lägga mig en stund. Ögonen håller på att rasa ihop.. jo jag vet, jag borde göra lite nytta istället för att sova... hmmm paradox delux

Kommentarer
Postat av: Malin B

Att vinna allt man önskar är ju en dröm! ;)

Grönt är skönt förresten.

2008-11-17 @ 10:05:30
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0