Det där med att pinga

Vet jag inte om jag tror så mycket på, testade igår, kom upp till 28 läsare.. jiiihaaa, vilken mängd va? Någon kommentar, nä.. Å andra sidan så var min blogg rätt värdelös igår, dvs sämre än vad den brukar vara.

Idag hade jag tänkt att jag skulle få lite gjort här hemma. Ska börja riva lite på lilla toaletten, men ska ta en bild på hur det ser ut nu, så kan man se före och efter bilder sen... bild på det får nog komma sen.. just nu varken hinner eller vill jag. Måste ju få lite gjort innan det är dags att hämta miniplutt igen.
Han sken upp som en liten sol när han fick se att vi kom till dagis, och han fick se sin fröken, Alice. Jätteglad var han, när han fick se alla barnen. Han är nog ett riktigt dagisbarn, precis som min andra son, Alexander. Han älskade dagis från första stund han med. Men med han var det lite lättare, han gick ju själv vid den åldern, nåt som Theo inte alls tycker att han ska göra.

Testade för övrigt någon som jag aldrig testat förut idag. Jag provade det här med att beställa nytt recept elektroniskt. Har slut på sådana där piller som gör att man inte blir med bebis. För än ska det inte bli bebis, och det lär nog dröja ett bra tag till, för just nu så tar Theo all energi. Han har lite jobbigt på nätterna nu, han vaknar mycket och så där. Självklart vet jag att det beror på att han börjat dagis, och det är mycket nya intryck. Och jag vet att det lugnar ner sig också. Men det är jobbigt för mig, som inte får sova ordentligt.

De tog kort på dagis här om dagen förresten, så vi får se hur de bilderna blir, i slutet på denna månad ska vi till fotograf, på mormorns inrådan. Få en tjusig förstoring, och en liten fotoserie. Det är sååå mycket värt. Tyvärr har jag inte hittat något bra ställe att sätta upp de bilderna som jag har på både Nathalie och Alexander. Har inte hittat det perfekta stället. Vill inte att de ska sitta undangömda på en vägg, där man sällan ser dem, jag vill att de ska synas.

Nähe, nu ska jag börja riva, strax... ska ju tävla igen, om ett tjusigt armband kolla in denna bild:




Nä, nu ska jag komma igång med det jag skulle göra :)

Kommentarer
Postat av: Malin B

Visst blir det mycket roligare när läsaren lämnar en liten hälsning! =)

Att tävla har blivit väldigt typiskt dej. ;)

Hoppas du vinner.

2008-11-06 @ 11:25:24
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Ellie

Det var fräsigt , håller tummarna för dig att du vinner det.

2008-11-06 @ 11:45:06
Postat av: Honung

En dag vinner du. Jag är säker på det!

2008-11-06 @ 15:50:55
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0