Jag klarade mig!!!!

Jag slapp magsjukan, vet inte om jag skrev det förut, upprepar mig i så fall. Skyller på minnet. Testade min ålder på Wii Fit, igår var jag 28, idag är jag 41, och är man 41 så kanske man har början på senilitet??? Då skulle det ju i så fall vara befogat att skylla på det menar jag.
Har gjort något nyttigt idag, eller mindre nyttigt tycker nog min kropp som har ont lite här och var. Provade någon form av sit ups, och så provade jag en hel massa andra grejor. Jag kan säga att jag är öm både här och var nu. I muskler som jag inte trodde att jag hade. Yoga är farliga grejor... Men ack så kul det där Wii fit är, det är beroendeframkallande. Så även om jag har ont både här och var så har jag ändå lust att spela mera. Men klockan tickar iväg, borde gå och lägga mig, men jag känner mig inte direkt trött.


Men jag tror jag hoppar över det ändå, annars kan jag väl inte röra mig imorgon istället. Dessutom så ligger Erik inne på soffan och sover, han kom hem tidigare från jobbet, han mådde inte bra sa han.

Hittade en så snygg klänning på nelly som jag tänkte skulle vara på rean, men ack så fel jag hade. Den var inte med där, tyvärr. Fast Emma sa att de hade liknande klänningar på kapp ahl. Synd att jag sällan hinner in till stan. Kanske kan jag övertala Erik att vi tar en sväng förbi Marieberg på fredag, ja om han mår bättre. Då ska vi till Linde, och Theo ska fotas av en sån där riktig fotograf.

Nähe.. jag skulle ju gå och lägga mig, men först ta nåt att dricka, är ungefär hur törstig som helst. Sugen på mjölk, men jag borde dricka vatten. Får ibland ont i magen när jag dricker mjölk, tänk om jag håller på att bli intolerant eller nåt... fy, vad gör jag då. Är det bara laktos så funkar det väl ändå, för då kan jag ju ändå njuta av ett glas "riktigt god, mjölk" som de säger på reklamen.

Idag är det bara 1 månad kvar till julafton, härligt. Snart får man julpynta så det står härliga till här hemma. Myyyyysigt!
Men hur det ska gå med julgran och en klåfingrig 1-åring har jag ingen aning om... Theo vill nämligen inte alls lyssna när man säger nej. Läste i "mumins" blogg, hon funderade på att limma fast kulorna, och faktiskt, jag tror att det är ett bra sätt. Smidigt om de sitter fast från år till år, då slipper man klä om julgranen. Fast det där med att klä granen har ju iofs sin charm det med, dessutom blir det jobbigt om man ska ner med granen i en kartong när julen är förbi sen. Nä, nu ska jag nog gå och lägga mig, satte mig här och tog det lugnt, och då vart jag genast lite trött.. och det gjorde ju inget förstås.

Nä SOVA nu... gonatt alla!


Kommentarer
Postat av: Katja

ja det blir ju lite jobbigt om man vill byta ut pyntet och måste köpa en helt ny gran också :-D

2008-11-25 @ 09:01:55
URL: http://pavargataistan.blogg.se/
Postat av: Vero

Vad kul att du är med och tävlar inne hos mig.



Lycka till!

2008-11-27 @ 15:14:07
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0