Dagis

Ska Theo börja på nu. Eller han håller på att skolas in i alla fall. Än så länge har han bara varit där i sammanlagt 2 timmar, idag skulle vi ha varit där, men så vart det inte. Jag vaknade med värsta huvudvärken på länge. Hade så ont så jag knappt kunde lyfta på ögonlocken. Då är det illa. Trodde ett tag att det var migrän, för det kan kännas så där ibland. Men å andra sidan så gjorde det ont i hela huvudet, ner i nacken och bakom öronen. Men 2 Treo och en kopp kaffe senare så mådde jag prima.
Idag skulle han egentligen ha blivit lämnad en liten stund, men eftersom vi inte var där, så får vi ta det imorgon istället. Går dit till 9 och hoppas att det blir rätt tid. Enligt schemat ska vi dit då, men eftersom det vart förskjutet en dag nu så får vi se om jag skulle varit där 9:30 istället.
Inte har det blivit någon heldag med Theo och kameran i högsta hugg ännu heller. Men nu är det ju mycket med dagis, snuva och allt sånt där. Huga jag är trött... ska gå och lägga mig när jag skrivit färdigt här, och läst färdigt alla inlägg på bloggkoll... som jag prenumererar på vill säga.
Just ja.. jag är med och tävlar!! Om ett presentkort på 250 kr hos Fridolina

Klicka på bilden nedan för att komma till tävlingsanordnaren, Bambi



Det får vara allt för idag! Ha de gott alla!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Pigga på dig!

Önskar fortsatt lycka till med dagis.

2008-10-30 @ 15:02:45
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0