Filmer och unik service

Anmälde mig ju för ett tag sen till nåt paket hos CDON, om att hyra obegränsat med film i 1 månad, för 49 kr. Skrev i adress och allt sånt där, men vad händer? Jag fick ingen film, det tog två veckor, sen började jag fundera. Hörde av mig till CDON om det och de skulle reklamera det hos posten. Det är de som har gjort fel. Än en gång, jag som drabbas. Nu får jag väl bara se film i en halv månad.... måste höra med dem om det. Känns ju lite pissigt iaf. Fick iaf hem film idag, och de ska jag kolla på ikväll tänkte jag.

Unik Service, det får man hos barnlycka.se. Jag beställde ett set där med åkpåse, mössa och shoppingbag, men jag beställde mössan i fel storlek. Alltid annars när jag beställt mössor, och tagit i den storlek som det står att man ska ha för just den åldern, så har de varit hur stora som helst... Men inte dessa. Skrev om det i bloggen, och Malin på barnlycka skrev tillbaka, så jag får byta mössa, trots att jag klippte bort lappen. Snacka om att jag hade tur! Var nog för att det inte gick nå bra med CDON.

Ska strax få i mig en kopp kaffe, som är varmt, nu medans Theo sover. Härligt att få dricka kaffe ifred ibland ;). Fast min dotter sitter och kollar på barnkanalen... Jag kan väl iofs sitta här, men då vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
När jag funderar så borde jag torka bordet och börja vika tvätt, så kanske jag kan få lite nytta gjord... Det skulle ju inte vara helt fel.

Nä, nu ska fiskarna få mat, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: M a l i n B.

BRA service, det är då man kommer tillbaka som kund!!! =)

Bästa reklamen är ju att någon är nöjd och belåten och så talar om det för andra.

2008-10-01 @ 14:23:16
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0