Tävlingsdags igen!!!

Nu tävlar jag igen, om klädesplagg till Theo. Ett valfrigg från maxomorra.com. Häftiga kläder har de där, unisex, så både tjejer och killar kan ha kläderna. Får se om jag vinner den här gången, det är för övrigt Bambi som håller i tävlingen, tävlade hos henne för bara några dagar sen, om choklad. Man skulle gissa på vad som var hennes favoritdryck. Té gissade jag på. Men så fort svaret kom, så kom jag ju på det, det var ju Dr Pepper som var hennes favoritdryck. Hjärnsläpp börjar bli ett ganska kroniskt tillstånd för mig. Vill ni besöka bambi's blogg? Klicka på bilden nedan så surfar ni dit.


Jag skulle ju göra en fotodag idag, men så vart det inte. För så fort Theo fick syn på kameran så skulle han ha den. Dessutom så är det väldigt svårt att ta kort på honom om han hela tiden vill sitta i mitt knä.


Nu har jag lite att pyssla med en stund, sen ska jag lägga mig och sova. God Natt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0