Äntligen

Fick mitt efterlängtade paket här om dagen. Ååååå vad jag vart glad. Och nöjd. Iaf med hur grejorna ser ut och känns... Kvalité kan man säga. Nackdelen var ett misstag från mig, en mössa i en storlek för liten... Får hoppas att någon jag känner får en pojkbebis snart ha ha..
Mer då... ja, det har inte hänt så mycket här faktiskt. Eller, jag kom fram till idag att nu ska theo få sova i sin säng igen... han börjar leva runt så i våran säng, så man kan inte ligga bredvid honom längre. Fast jag slår vad om att jag kommer tycka att det känns tomt... Min bebis ju... Det är ju så mysigt när han kryper tätt intill i sömnen och borrarin huvudet vid halsen...

Kollade på de där dockmammorna igår... lite knepigt att köpa en vanlig vagn i en affär, och sen lägga en docka i och låtsas att man är mamma... Fast på nåt sätt kan jag förstå dem. Fråga mig inte varför. Gillar själv små minibebisar, och skulle faktiskt kunna tänka mig att beställa en. Från Sverige då, det finns svenska tillverkare. Att ha som prydnat... Fast jag gissar att folk kommer kalla mig sjuk då... men det får jag väl ta. Märker väl om det kommer en hög med personer som har med sig en krama sig själv tröja ;-).

Det har blivit nåt vajsing med akvariet, så det kommer ut en massa luftbubblor, vilket gör att det mer eller mindre ser dimmigt ut. Vi hade precis fått igång kalciumreaktorn, och så tar kolsyran slut som man måste ha till det... och när den tog slut så kom det in massa luftbubblor, vet inte hur... för det fortsätter att pumpa in luftbubblor. Hmmm. ¨

Snart måste jag gå till affären och handla... Har inte så mycket att äta här hemma, så vida man inte bara ska äta stekt kött rätt upp och ner... får se om jag orkar gå ut i kylan eller ej... Kanske ställer jag mig och gör egen sås... det vore kanske det allra enklaste... och kokade potatis till. Köpte ju faktiskt potatis, för att den skulle ätas...

Lagom som en annan haft kräftskiva här hemma så läste jag nyss i aftonbladet: "Så här förför du en kräfta" Vet inte om jag har någon större lust med det, kräftor nyps, och när de är kokta så kan de stickas... nä nu.. nån måtta får de va!

Ha en bra eftermiddag, för det ska jag ha. 

Kommentarer
Postat av: Malin

skicka tillbaka mössan tillsammans med en lapp med önskad storlek & din adress så fixar vi det. Gör inget att lappen saknas, vi kan ha den som visningsmössa :-)

skicka till;

barnlycka.se

furugatan 6

97242 luleå



kramar! :-)

2008-09-30 @ 15:11:52
URL: http://barnlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0