Bilder

Vill börja bloggen med att tacka smilla för det bra rådet. Nu vet jag iaf att det finns ögondroppar. På de som skrev tidigare om hans ögonfluss så vart jag inte mycket klokare. Men nu vet jag att det finns droppar, och då ska jag använda det om han får det fler gånger. Snällt att du talade om det.

Hittade en kul sida, via designadinblogg.se där man kan göra en slideshow. Tyckte det verkade fränt så jag testade. Ska försöka att få in det här oxå. Men tack vare designadinblogg.se så kan jag nog få till det :).

Jag och Nathalie har varit ute en sväng idag, ja Theo var också med. Vi var till apoteket och så stannade vi på fiket i fjugesta och fikade lite. Nathalie vart proppmätt, så hon vill inte ha nån mat.. Ja, ja.. får se när hon vill äta. Jag är inte hungrig själv heller, så matlusten är väl inte direkt jättelockande. Hon får nog makaroner och köttbullar till middag. Lagom enkelt :). Fast kanske inte så nyttigt... Men bättre än inget alls :). Iofs kan jag koka ris, så får hon rester från korvstroganoff som vi åt här om dagen.

Pratar med en msn vän igen.. M, trevligt, som vanligt. Bäst å inte skriva ut hans namn, han vill nog vara anonym.

Vad har jag annars gjort idag? Inte mycket. Druckit kaffe och tagit en ibumetin. Vilket hjälper mot min onda hals, lite avsvällande också, så jag blir inte lika svullen i halsen. Skönt kan jag lova.

Hoppas alla haft en bra dag, för det har jag haft.


Kommentarer
Postat av: Malin B

Så häftigt du har lärt dig! =)

2008-09-09 @ 16:14:37
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0