Det ska börjas i tid

Jag vart rakt chockad här om dagen. Glömde skriva det då, så jag gör det nu. På förmiddagen så hämtas posten in, och där är det 2 erbjudanden om att sälja jultidningar. Redan, snälla, det är bara början på september ännu... Senare samma dag, kommer en tjej i på ca 10 år och vill sälja jultidningar... Jag som inte börjat tänka på julen än. Iaf inte i den bemärkelsen. Tänker mer på den som att: ja då blir det äntligen lite ljusare, men alla lampor överallt. Innan dess så är det ju massor som ska hinnas med. Mamma ska fylla 60, föräldramöte på Nathalies skola, Theo ska fylla ett, och börja på dagis, och det är säkert mycket mer som händer, bara jag som inte har koll på det just nu. Trött är jag.. massa trött. Theo väckte mig vid 6 i morse, då var jag däckad. Kom inte i säng förrens vid 1-1:30 tiden. Fråga mig inte varför jag är så dum så jag är öppe så länge, för det vet jag inte själv. Men jag lyckades övertala om honom att mysa lite med sin mamma i ett par timmar. Dvs han sitter och snorar, jag torkar, han klappar hårt och drar sin mamma i håret. På det så skrattar han, för det är ju skitkul när jag skriker aj... Nyss frukost. Snart sova middag. Tur jag har en liten snäll bebis som vill sova middag vid halv tio. Eller jag hoppas att han vill det, som han brukar vilja. Testade nya ispåsar igår, de var bra. Det skulle se ut som om det vart krossad is i dem. Det bästa var att det vart isbitar fort, det sämsta var att de vart vatten för fort. Men ska man ha dem så behöver man ha sugrör, för annars har man snart hela truten full med isbitar. Nu ska jag dega lite... eller plocka disk.. har inte bestämt mig. Theo ser inte så trött, så jag funderar på om jag ska göra mig en kopp kaffe.. God morgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0