Mot stockholm

Det var inte vattenkoppor Theo hade. Glömde uppdatera om det. Ringde BVC på morgonen här om dagen. Och det visade sig att han hade höstblåsor. Det är många som får det nu när skolorna börjar. Klassas som en barnsjukdom, och barn som drabbas av det behöver sällan vara hemma från skolan. Drabbar oftast barn mellan 0-10 år. Så kalas blir det imorgon och idag åker vi till stockholm.
Emma är här och hon ska vara barnvakt åt Theo och Nathalie. Leo är också här, han leker just nu på Alexanders rum. De ska visst baka idag. Så när vi kommer hem så kommer det lukta nybakade bullar. Trevligt. Emma som ska ha bebis dessutom, förstår inte hur hon orkar. Iofs så for jag in till stan i tid och otid på cykel när jag var gravid, så det kanske blir sak samma. Bakade ju med jämna mellanrum också. Fin mage börjar hon få i alla fall :). Får se vad som gömmer sig där inne, gissningsvis en bebis, men vilken sort återstår att se.
Nu ska vi fara iväg, kanske hinner jag uppdatera mer senare. Återstår att se.
Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Höstblåsor har jag aldrig hört talas om.

Kul att det blir kalas.

2008-09-19 @ 11:54:43
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Ellie

Skönt att det inte var vatten koppor då, men har inte heller hört talas om höstblåsor.

Tänk att man alltid får lära sig något nytt..



2008-09-19 @ 12:06:12
URL: http://nonnoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0