Shopping +uppdatering

Tänker inte förklara mig mer om det som varit. Och om nu en viss person stör sig så mycket på vad jag gör och inte gör så behöver inte personen läsa heller. Jag lovar, ska varken nämna ditt liv eller vad du heter.


Nu till det verkliga blogginlägget.
Idag har det inte hänt så mycket. Har varit hemma. Jag skulle varit iväg på intervju idag, men jag vart hemma. Fick inte tag i någon barnvakt. Theo vart dessutom sjuk, så det var nog bäst att jag var hemma. Han fick feber. 39 grader hade han. Tog en promenad ner till apoteket. Väl nerbäddad i vagnen och köpte alvedon och doseringsspruta. Då vi hade dåligt med alvedon, och doseringssprutan var borta. På vägen hem handlade jag mat, till middagen. Sen så gick vi hem igen. Theo låg och mös i vagnen. Han tyckte det var skönt att komma ut i friska luften. Med tutte och snutte så är världen komplett när man ligger i vagnen.
Hittills har jag kört med fleesefilt, men den lär ju inte räcka så långt så länge till. Så idag på förmiddagen så klickade jag hem ett paket från barnlycka. En åkpåse, en mössa som matchar, plus en väska. Kommer bli snyggt! Jasså, ville ni se? Ja, ja, okej då:)




Vi tycker att det är snyggt, men gissar att vissa kommer associera det med krig. Gjorde det själv förut... men smaken har förändrats. Dyrt var det också, men i dagens läge så är det dyrt att ha barn. Smidigast för oss vart det att betala mot faktura. Så nu er jag med spänning fram emot att få hem grejorna.

Just ja, köpte schampo, balsam och duschcreme på apoteket för 59 kr. Om det är bra eller dåligt har jag ingen aning om, men priset var ju angenämt i alla fall. Kvalitén på produkterna kan jag tala om när jag har duschat, vilket jag ska göra om en timme ungefär. Vill kolla på ett program på tv först.

Just ja, Theos feber försvann när han fick alvedon. Får se om han har feber i morgon när han vaknar. Är han frisk på fredag så åker jag och erik till Stockholm. Till Täby. Ska bli trevligt att kika i en trevlig butik. Emma ska vara barnvakt. Nä, nu kallar tv:n.

Uppdaterade inlägget då jag insåg att sista länken var en miss... alltså jag hade skrivit fel adress :). Klantigt jag vet...




Kommentarer
Postat av: Ellie

Dom var läckra, åkpåsen skulle jag kunna tänka mig o ha till nemone. Tycker om camoflachfärgat.

2008-09-16 @ 09:16:46
URL: http://nonnoss.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: det där lät inte gott haha!

2008-09-16 @ 21:25:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0