Tävling igen...

Har en söt liten människa som skriver upp sina tävlingar i min blogg, som en kommentar, många gånger prickar hon rätt på det jag vill vinna dessutom. Jag är rätt dålig på att leta tävlingar själv, så nu när någon skriver i min blogg att hon har en tävling så blir man rätt glad... 
Nu ska jag tävla om ett presentkort på 500 kr på vincent skor. Skor är nåt som behövs här hemma. Båda barnen behöver sandaler till sommaren, så ett presentkort på 500 kr skadar ju inte alls. 


Kolla in de fina skorna här ovan... är de inte bara jättegulliga? Jag tycker det i alla fall. 

Jag tävlar om två presentkort värda 500kr styck hos Vincent shoe store
Nikitas blogg. Tävla HÄR du med!


Tävlar ju ännu mera... samlar allt i ett inlägg, försök dig på att tävla du med, du KAN
faktiskt VINNA!



Jag tävlar om ett presentkort värt 200:- hos Elvis-elina i Nikitas blogg.
Tävla HÄR du med.

I den här butiken hittade jag ett underbart set från Laban, med tummen på, så om
jag vinner så vill jag ha det :-)




Håller fortfarande på att städa, och det går väl bra, har dammsugit, och plockat upp alla leksaker från golvet. Och en massa skräp. Jag kan säga att det märks att man har skaffat sandlåda nu, för det är sand precis överallt. Mest i sängen tror jag.. och det är enormt enerverande, men det är väl bara att vänja sig när man har en liten som som älskar att leka i sandlådan. Han är i alla fall duktig, han äter inte sand, iaf inte när mamma ser ;-).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0