Trevlig Valborg

Och grattis kungen! 63 bast... han är ju typ gammal... 
Har inte gjort så mycket idag... var in till örebro idag, och KFG, gick ett papper underskrivet så att jag kan få pengar. Fick hem ett papper från försäkringskassan, som jag får fylla i på nytt, för jag hade klantat till det lite med datumet som jag fyllt i... Kunde de inte ha talat om det igår när jag ringde dem? Då de sa att pengarna skulle komma på måndag... Störande. 

Var ner på JF-fritid idag, kollade på pool. Det skulle vara nåt att ha. Tyvärr så kostar det ju mer att bygga pooldäck än vad det kostar att skaffa sig en pool. Det får bli när jag blir stor... Är ju bara 29 än :) Bara barnet liksom.

Till middag vart det grillat med potatissallad, smakade bra, nu ska vi strax gå upp och kika lite på brasan, Theo är jättetrött, han skulle nog allra mest behöva krypa ner i sängen... Kanske blir det bättre när han får sitta i vagnen... 

Shoppade kallingar till Theo idag, med cars på. Bra att ha på nätterna över blöjan, eftersom det är så varmt i sovrummet, så sover han bara med t-shirt och blöja. Och nu även kallingar då. 
En röd keps fick han oxå, som skydd mot solen. 

Nu ska vi gå de 25 metrarna till brasan, hoppas att du får en trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0