Jakten är igång!!!

Oj, oj... jagar runt på en massa folk på USÖ. Har fått fatt på flera, men får bara höra att de inte har plats. Nähe, trist... Hörde även av mig till vårdcentralen här i fjugesta, men de kunde inte heller. Jag har i alla fall en till som jag ska ringa idag, hon var på möte igår, när jag skulle försöka få tag på henne.
Annars idag så ska jag börja med att äta frukost, sen borde jag rikta in mig på att göra klart anatomi och sjukdomslära. Måste även kolla upp när studieenhet 10 i med dok ska vara inlämnad. Fick ju precis en sådan uppgift, så det är bäst att hålla koll på den, så man inte missar något.
Utöver det så ska en psykologi uppgift in senast den 18, anatomin ska vara inne väldigt snart. Så det är nog bäst att jag lägger på en rem om jag ska få det gjort.
Följde med Emma till marieberg igår, när jag egentligen tänkt att jag skulle hålla på med anatomin, men jag kände att jag var tvungen att hitta en julklapp åt Erik, och det gjorde jag också. För 400 riksdaler. Vad det är tänker jag inte tala om.
Funderar på vad vi ska ha för middag idag, tänkte på fläskfilé först, vi brukar nämligen passa på att köpa det, när det är extrapris, och så lägger man det i frysen sen. Till oss 4 räcker det bra med en, men imorgon kommer alexander, och då funderar jag på att steka en kyckling i ugnen, men med tanke på hur mycket alla äter när jag gör just det, så tror jag inte det räcker med en kyckling... Vad jag ska hitta på istället vet jag inte. Känner mig inte sååå sugen på att äta pannkaka eller spagetti med köttfärssås... Som annars är Alex favorit. Får prata med Erik och höra vad han tycker. Eventuellt ge oss iväg och handla mat till helgen tillsammans. Skulle ju kunna vara passande förstås.
På söndag så har Nathalie luciafirande i Knista kyrka. Hon är med i deras barnkör. Så igår köpte jag lucialinne till henne. Huruvida hon ska vara lucia eller tärna har jag ingen aning om. En annan sak som är värdelös är att jag fått höra från N att de ska ha luciafirande på måndag, men ingen information har kommit till oss. Känns ju lite tråkigt.
Nu ska jag i alla fall försöka peta i mig lite frukost!
Ha en fin dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Svar från min blogg

Grejen är att de söta små tjejerna tror att jag är en annan Malin...

Jag tycker då rakt inte att jag ger ett sken av att stava med "r". ;)Baryard alltså.

Tycker lite synd om dem... Uppenbarligen hjälper det inte ens att skriva - inte den Malin du tror längst upp i bloggen heller.

2009-12-10 @ 10:33:50
URL: http://malinbayard.blogg.
Postat av: Malin B

Nämen, så gullig kommentar på min blogg!!!

Så GLAD jag blir.

Jag tycker inte att jag har det så märkvärdigt. ;)

2009-12-11 @ 10:50:17
URL: http://malinbayard.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0