Tidig julklapp

Fick brev på first class idag, provet den 18/12 är inställt, så nu slipper man vara stressad över det strax innan jul. Nu är det bara ett prov på tisdag som ska klaras av. Men det är ju journalskrivning, så det bör väl inte vara så svårt, för det börjar jag känna mig lite säker på nu. I alla fall när man får ett papper, där det står vad saker och ting handlar om.
Här om dagen så skrev jag en kommentar, i en blogg, hade jag haft sån tur med mina barn, att de aldrig slagit sig allvarligt. Igår kom Nathalie hem, hon hade ramlat när hon hoppat från en gunga. Stukning trodde vi först, gick upp till vårdcentralen, de trodde på stukning de med. Men idag hade hon ännu ondare, så då fick vi en remiss till akutröntgen. Så jag ska hälla i mig min frukost och sen bär det av in till Örebro. Hoppas att det inte är nåt allvarligt, skulle vara hemskt tråkigt om hon ska behöva gå med gips i flera veckor nu under vintern.
Mer än så har det inte hänt under natten. Men jag känner mig så himla trött, varje dag, hela tiden. Så trist och tråkigt. Men jag tror att det beror på att jag inte kan somna på kvällarna. Så jag sover för lite på nätterna. Dessutom så har jag börjat somna när jag ska lägga Theo, så jag får en middagslur, och det gör det ju inte lättare att somna.
Kollade förresten på en rätt dålig film igår. Nån american pie, den sista av den tror jag. Det är nog bara de som kan dra saker till sin äckligaste gräns... Men, men, den kunde vara lite smårolig ibland, men det var inte speciellt ofta, för billig humor, kanske man ska kalla det?
Nähe, kaffet är klart, och jag ska hälla i mig det och samtidigt ska jag byta om, passar sig inte att åka till sjukhus och ha mysbyxor på sig ;).
Ha en fin dag! Wish us luck!

Kommentarer
Postat av: Eonsuu

Oj ajaj hoppas det gått bra o att det inte är ngt allvarligt med henne:(

skriv o berätta sen.krama.

2009-12-04 @ 12:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0