Denna tävling vill jag vinna!

Eller iofs så vill man väl vinna alla tävlingar som man ställer upp i, men denna passar mig perfekt, eftersom det är scrapbook prylar. Jag pysslar ju lite med sånt, fast nu har det blivit dåligt, eftersom jag saknat både tid och inspiration. Men grejorna har jag kvar, ifall jag skulle få något infall igen.  Hur som helst så vinner jag denna tävling, så vet jag precis vad mitt presentkort på panduro ska gå till :-).  Jag är med och tävlar hos BAMBI  


Det är sweetish sister som anordnar tävlingen, kika gärna in där. Fina stämplar kan man skaffa sig där.


Annars så har den här dagen faktiskt varit bra. Har fått lite hjälp med mitt CV, men det är lite jobbigt när en person säger en sak om mitt CV och någon annan säger en annan sak... dvs den ena säger att det är jättebra och en annan säger att det ska vara på ett helt annat sätt. Men påtalar jag det för min så kallade rekryterare så blir han mest sur... Nä.. en Pia som är där, även hon rekryterare, låter betydligt mycket bättre...
Imorgon ska jag jobba hemma, för dyrt att hålla på att åka dit vareviga dag, iaf när FK är sena med mina pengar *morr*.

Har städat idag, så nu ser det rätt okej ut här hemma, fast det vart nog bara halvstädat eftersom jag inte hann med att damsuga. Theo tyckte inte att vi skulle pyssla med det, så jag fick nöja mig med att hinna med att plocka undan. Fast det gjorde jag iofs innan jag hämtade Theo på dagis, smet hem lite tidigare idag.

På Lördag ska Nathalie på kalas, till en klasskamrat, en tjej... men jag har ingen aning om vad man köper i present när man ska iväg på kalas?! Någon som vet??? Tjejen i fråga fyller 8 år.

Nu ska jag snart sätta mig och glo på tv. Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Det är jätte svårt att köpa passande presenter till sådana man inte känner så noga.

Tjejer är dock lättare än killar.

Något litet smycke, hårsnoddar/spännen, pärlset, scrapbooking för barn. Ja, det var några idéer det.

2009-02-06 @ 09:57:07
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Ellie

Håller med bayard jätte svårt att köpa men smycken eller flätscors kan man tänka sig.



Hoppas allt är bra, sköt om er..

Kram

2009-02-06 @ 17:43:06
URL: http://fundersammastunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0