kullerbyttan barnkläder + barnshoppingbloggen = sant

Det vart en lång rubrik... men jag tyckte den var passande.  Jag läste i bambis blogg först, hon ska vara med och tävla, jag vart sugen på att vara med i den tävlingen jag med, eftersom man kunde vinna 1000 kr att shoppa för. Skulle passa rätt bra i dessa bistra tider. 


Jag tävlar om ett presentkort värde 1000:- på barnshoppingbloggen, i samarbete medKullerbyttan barnkläder! Tävla här du med :)

De har verkligen jättefina kläder i den affären, och mycket av kläderna är faktiskt ekologiska, och det är ju faktiskt bra. Jag hittade hemskt mycket fina kläder där, ett presentkort på 1000 kr kan man lätt göra av med i den butiken!

Nu ska jag sätta mig och glo vid tv:n, och hålla tummarna för att just JAG vinner :-).

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0