Bilder från gårdagen!

Har för mig att jag skrev att jag skulle lägga in lite bilder från gårdagen, och nu har jag äntligen fått tummen ur och lagt in dem i datorn. Så skönt att ha kortläsare, så jag slipper hålla på med kabel och grejer. För kameran som jag har, har bara usb 1. Det kanske inte säger dig så mycket, men det räcker med att jag säger att det är betydligt mycket långsammare än usb 2 som många andra överföringsenheter med usb-kabel har. 

Just nu sitter min sambo och kollar på nån knasig miniserie på tv. Inget för mig, handlar visst om 3 personer i en lägenhet, den ena blir vampyr, en annan blir varulv och en tredje blir ett spöke... Mycket mysko... Inget som passar mig som sagt, är inte något större fan av sånt där knasigt. 

Just ja.. är jag den enda i hela sverige som inte kollat på göta kanal, eller vem drog ur proppen? Vi har den hemma, men jag har inte kollat på den. Vet att den gått på tv rätt många gånger, men varenda gång så har jag missat den. Tvåan har jag sett... och den gillade jag faktiskt. Hade lust att kolla på filmen idag, men nu sitter ju Erik och kollar på den där fjantiga serien som inte är det minsta underhållande. 

Nähe, bilder var det, som jag lovat.


Vet inte riktigt vad det är, men jag tycker den är fin :)

Gula, söta blommor... 

Tjena pissmyran!

Gunga högt!!

Lejontämjare!

Rolig gunga!!

Kom ner, mamma har hjärtat i halsgropen!

Fint väder... eller kanske inte... 

En ros till mina goa läsare!!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Kul med en massa foton!

Jag hade också avstått den där serien som din sambo ser.

2009-07-05 @ 22:21:13
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Linda

Nope, har inte heller sett Göta Kanal och ingen lust att se den heller!



Haha 10-15 kg?

2009-07-05 @ 22:45:34
URL: http://lindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0