aj, mina fingrar

För att inte tala om min stackars rygg... det är inte bra att jobba hårt, har duktig träningsvärk i ryggen nu, inte kul alls.  Fingrarna då, jo, de tyckte ju inte riktigt om det där mögelmedlet, det var tydligen lite frätande, eller så har jag känslig hud. För jag har fått massor med små sår på fingertopparna. Som jag rysligt ont. Så fort jag tvättar händerna med tvål så svider det som eld, så att stoppa händerna i ohälsosamma medel är väl ingen idé.. eller? Köpte faktiskt gummihandskar igår. Men nu skyller jag på träningsvärken istället. Har ont i hela ryggen, eller i alla fall på hela ena sidan. 
Dag två då med nutrilett... det går bra. Men planerna går åt att jag får äta ett mål mat, kommer inte funka med barnen annars.Theo gör ju som jag gör, och äter inte jag mat, så äter inte han heller. Men jag kan ju faktiskt äta en liten portion. Så helt ren kur blir det inte, men jag gissar på att jag kommer att gå ner i vikt ändå, jag hoppas det i alla fall... Kommer känns väldigt dumt annars. 

Funderar på om jag ska gå ut och fotografera lite... kanske resultat på före och efter på altanväggen... Vet hur det blir när jag väl börjar, då fortsätter jag...  Synd att trädgårdssoffan är så förbannat tung, precis som bordet. I så fall hade jag släpat ut allt på gården ännu en gång, och gjort rent altangolvet, med rengöringsmedel... 
Ska gå ut och kolla vad vi har i garaget, vad jag gör av dagen återstår att se... kanske blir det städning för hela slanten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0