Bilder på barnen

Hade ju alla barnen hemma nu i helgen, och för en gång skull så kom jag ihåg att vara framme med kameran. Alex ser ju lite mystisk ut på bild, han gör alltid en massa lustiga grimaser så fort han ser kameran... Går knappt att få honom att se ordentlig ut... 
Behöver jag säga att det var fullt ös här hemma, men ack så underbart. Skulle vilja ha min stora pojke hemma här mer, Theo är superförtjust i sin brorsa, och leker mer än gärna med honom. Alex tar ju gärna hand om sin brorsa oxå, leker med honom, ger honom vatten, osv... Detta under större protester från Nathalie, som blir anvundsjuk. Hon vill ha sin egen brorsa för sig själv, dvs Alexander. Så när Alex inte kommer när hon ropar, eller går ifrån hennes mamma, pappa barn lekar så blir hon jättesur, och kan sitta och sura en bra stund över det. Jag får så gott jag kan förklara att Alex faktiskt inte behöver leka med henne. Vill han vara med Theo så får han det osv. 
Nähe, jag lovade ju bilder!! Klicka på bilderna för att se dem i större format.

   
Bild 1: Ett försök till att få alla barn att titta på kameran
Bild 2: Theo attakerar Alex, Nathalie skrattar... precis som Alex
Bild 3: Alex gör fart på Theo, som inte syns :)
Bild 4: Nathalie ville vara själv på en bild :)

Alla 3 guldklimparna!

Å denna bild är till alla härliga läsare! Ta med den, och gör vad ni vill med den :)



Kommentarer
Postat av: Malin B

Känner igen det där med att de gärna vill göra "dumma" miner när kameran kommer fram. ;)

Du har fått till det riktigt bra med dina guldklimpar.

Klurigt det där när man inte får ha brorsan ifred. ;)

2009-06-15 @ 11:47:01
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0