Jag är såååå glad

Jag har så himla svårt att fatta att jag faktiskt vart antagen till utbildningen... Tänk om man kunde få veta varför de valde just mig? Vart gjorde jag det bästa intrycket? Var det mitt brev? Var det intervjun? Egentligen borde jag strunta i det, bara vara glad!!! 

Förresten så borde jag rita ett kors i taket, för min mamma har faktiskt lärt sig att skicka SMS, gissa om jag blir förvånad. Jag fick ett ruskigt roligt SMS från henne idag:

Psalm 199 (den blomstertid nu kommer):
Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor.
Då valkar bara sväller, och celluliter gror.
Generande behåring, lyfts fram i solens ljus.
Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus.

De krav som sommarn ställer, förstör vår ledighet.
Vi sitter där å gnäller, fy fan vad jag är fet.
Fast vem vill motionera, när man kan sitta still.
Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till.

Jag tycker att den är riktigt kul i alla fall. Nu ska jag fortsätta kika på en repris av Simon & Thomas. 
Satt precis och kollade hur lång tid det tar att åka tåg till Östersund. Enkel resa på 7 timmar. Behöver jag säga att laptopen kommer att användas flitigt under tiden på tåget? Ska kolla upp lite med internet, för utan internet så lär jag nog nästan avlida. Måste ju kunna snacka med kompisar och så... 

Nähe, som sagt, jag ska dega lite i soffan, ha en härlig kväll, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0