Jag tävlar!!

Igen, får man väl säga. Nu tävlar jag hos Carolina. Man kan vinna nappar med barnets namn på. Och vad vore inte bättre än det? Nappar som alltid försvinner, och på dagis är det svårt att veta vems napp som är vems. Jag har själv varit på väg att beställa dessa nappar, men det har liksom inte blivit av. Nu såg jag tävlingen och tänkte att jag måste vara med.

"Jag är med och tävlar hos Carolina om 2 paket nappar från Namnnappen.se
 Var med och tävla HÄR du med!"



Denna vecka så väntar jag på att få veta om jag kom in på utbildningen eller inte. Denna vecka ska svaret komma. Så nu får vi se om jag har en hel massa tur eller inte. Skulle ju helt klart vara riktigt kul om jag kom in. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, och sen ska jag gunga Theo. Han har tjatat de senaste 15 minutrarna - snacka om ihärdig :D. 

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag håller båda tummarna för dig! =)

2009-06-23 @ 13:43:31
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0