Nu ska här tävlas :)

Finns ju snälla människor som talar om när de har tävlingar i sin blogg, genom att skriva en kommentar i min blogg. Och då blir man genast lite mer sugen på att tävla. Men chanserna är ju inte direkt stora, har vunnit i en tävling i alla fall, då vann jag en ekologisk tröja till Theo från ekobaby.
Tävlingarna nedan är lite blandade... men det är ju sällan folk gnäller över blandad kompott.


"Jag är med och tävlar om valfria varor till ett värde av 350 kr från
 
Kalasbolaget hos Carolina. Var med och tävla du också!"



På den bloggen fanns även en tävling där man kunde tävla om en ekologis body, men det
är min lilla plutt lite för stor för.. lilla och lilla, hon är ju faktiskt 1½ år.


Men det fanns en annna tävling, om barnsäkerhet som jag vill vara med och tävla i.
Vi har ju Sannabadet här i Fjugesta, och jag har en liten son som har lätt för att bli uppbränd av solen.
Så vad vore inte bättre än att vinna en solskyddsdräkt? Tycker förvisso inte att de är speciellt snygga, men vad spelar det för roll när de skyddar från solens farliga strålar. De har även cykelhjälmar, och min yngsta son älskar att åka cykel. Nu börjar hans cykelhjälm bli lite för liten, även om den passar just nu... Så vad vore inte bättre än att få vinna en ny hjälm?



"Jag är med och tävlar om ett presentkort värt 250 kr från Barntrygghet.se
hos Carolina.
Var med och tävla du också!"

Hos barntrygghet fanns det mycket bra saker som skulle passa oss bra.
Theo älskar att cykla, och hans hjälm börjar bli liten, så en ny skulle inte vara alldeles fel.
Eller varöfr inte en solskyddsdräkt? Så han inte bränner upp sig? En annan bra sak som jag
länge sa att jag aldrig skulle använda på mitt barn är en sele... Men efter att ha insett hur svårt det är att
få Theo att gå där jag vill så är jag villig att ändra mitt beslut...





Dagen har börjat rätt bra idag, och barnen är på dagis/skola/fritids. Erik får hämta dem idag, för jag ska in på information om vad som händer när jag slutat på KFG i juli.

Har letat ett tag efter en ryggsäck till min laptop, Erik köpte en till sin som hande för ett tag sen, som han hyrde genom ett jobb han hade. Vi trodde inte att min dator skulle passa till den ryggsäcken eftersom min dator är större. Men se, det gick utmärkt att få ner min dator i fodralet :). Och i resten av ryggsäcken med för den delen... Så nu behöver jag inte leta rygga längre till min laptop.

Nu ska jag göra mig i ordning för att ge mig av mot staden Örebro. Ha det gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0