Nutrilett, dag 1

Dagen har precis börjat, jag har fått i mig frukost. En påse pulver, 2 dl kallt vatten. Jag ska erkänna, det var inte jättegott, men det funkar. Läste mig till att man kan byta ut en dl av vattnet mot 1 dl kaffe, då kanske jag slupper kaffehuvudvärken. Så blir det med nästa påse. 
Mitt mål är att klara en vecka på bara Nutrilett. Har även läst mig till att man inte ska väga sig varje dag, för då blir det bara fel. Så jag tänkte att jag väger mig kanske var 3:e dag. 

Mitt startvikt är 71 kg
Mitt BMI är 26. (BMI mellan 26-30 ses som övervikt, medans ett bmi mellan 20-25 ses som normalt)
Midjemått: 85 cm


Nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma... vad vet jag inte riktigt, men något ska jag väl lyckas hitta på.
På torsdag slutar Nathalie första klass, till hösten börjar hon 2:an. Stora tjejen ju. 


Just ja, altanen behöver en rengöring.. så det kanske jag kan ordna med... Fast egentligen skulle jag vilja sova... 
För den som undrar har jag redan kollat upp jobb osv, och jag hittade inget som var för mig. 






Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilken häftig "mätsticka" eller vad jag ska kalla det. Håller tummarna för att både den och din "kickstart" inspirerar dig!!! =)



Jag skulle behöva bli inspirerad jag också...

2009-06-08 @ 11:41:03
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0